Bursa Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden Burulaş, telefonla verdiği çağrı merkezi hizmetlerinin yüzde 98’ini dijital kanallarla vermeye hazırlanıyor. Günlük bin 500’e yakın birebir canlı görüşmenin gerçekleştiği Burulaş çağrı merkezi, dijital hale dönüşerek...
Burulaş’ta dijital dönem başlıyor
BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ İŞTİRAKLERİNDEN BURULAŞ, TELEFONLA VERDİĞİ ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİNİN YÜZDE 98’İNİ DİJİTAL KANALLARLA VERMEYE HAZIRLANIYOR. GÜNLÜK BİN 500’E YAKIN BİREBİR CANLI GÖRÜŞMENİN GERÇEKLEŞTİĞİ BURULAŞ ÇAĞRI MERKEZİ, DİJİTAL HALE DÖNÜŞEREK HİZMETLERİNİ VATANDAŞA DAHA HIZLI BİR ŞEKİLDE SUNACAK.
Bunlar da ilginizi çekebilir