CarrefourSA, medya sektöründe katma değer oluşturacak data entegreli yeni pazarlama platformu CarrefourSA Retail Media’yı hayata geçirdi. CarrefourSA’nın yeni yatırımı markalar ve satıcılara kişiselleştirilmiş ve etkili reklam kampanyaları oluşturma imkanı sunarak,...
CarrefourSA’dan perakende medya alanında yeni yatırım
CARREFOURSA, MEDYA SEKTÖRÜNDE KATMA DEĞER OLUŞTURACAK DATA ENTEGRELİ YENİ PAZARLAMA PLATFORMU CARREFOURSA RETAİL MEDİA’YI HAYATA GEÇİRDİ. CARREFOURSA’NIN YENİ YATIRIMI MARKALAR VE SATICILARA KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ VE ETKİLİ REKLAM KAMPANYALARI OLUŞTURMA İMKANI SUNARAK, PAZARLAMA STRATEJİLERİNİ DAHA GÜÇLÜ HALE GETİRECEK.
Bunlar da ilginizi çekebilir