Yerel

OEDAŞ çağrı merkezi kalitesini uluslararası standartlara taşıdı

ELEKTRİK DAĞITIM ŞİRKETİ OEDAŞ’IN ÇAĞRI MERKEZİ OLAN ‘ALO 186 OEDAŞ ÇÖZÜM MERKEZİ’, HİZMET KALİTESİNİ İKİ YENİ SERTİFİKA İLE BİR KEZ DAHA BELGELEDİ. OEDAŞ’IN AKREDİTASYON ALDIĞI ISO 18295-1 HİZMET KALİTESİ VE MÜŞTERİ DENEYİMİNİN STANDARTLARINI BELİRLERKEN, ISO 18295-2 İSE ÇALIŞANLARIN EĞİTİMİ VE MÜŞTERİYE YÖNELİK YAKLAŞIM GİBİ SÜREÇLERİ KAPSIYOR. ÇÖZÜM MERKEZİ ARACILIĞIYLA YILDA ORTALAMA 1,7 MİLYON KİŞİYLE ETKİLEŞİME GEÇTİKLERİNİ SÖYLEYEN OEDAŞ DİREKTÖRÜ MUZAFFER YALÇIN, “ÇÖZÜM MERKEZİ EKİBİMİZLE 7/24 KESİNTİSİZ HİZMET VEREREK TÜKETİCİLERİMİZİN HER AN YANINDA OLMAYA VE YÜKSEK MEMNUNİYET SAĞLAMAYA DEVAM EDECEĞİZ.” DEDİ.

Abone Ol

Elektrik dağıtım şirketi OEDAŞ’ın çağrı merkezi olan ‘ALO 186 OEDAŞ Çözüm Merkezi’, hizmet kalitesini iki yeni sertifika ile bir kez daha belgeledi.

Afyonkarahisar, Bilecik, Eskişehir, Kütahya ve Uşak’ta elektrik dağıtım...