SuperFresh, MediaCat dergisinin Ipsos işbirliğiyle gerçekleştirdiği “Türkiye’nin Lovemark’ları 2024” araştırmasında, “Dondurulmuş Gıda” kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası seçildi. Tüketicilerin zihninde ve kalplerinde yer edinen tek marka SuperFresh oldu. Kerevitaş CMO’su...
SuperFresh, Türkiye’nin en sevilen dondurulmuş gıda markası seçildi
SUPERFRESH, MEDİACAT DERGİSİNİN IPSOS İŞBİRLİĞİYLE GERÇEKLEŞTİRDİĞİ “TÜRKİYE'NİN LOVEMARK’LARI 2024” ARAŞTIRMASINDA, “DONDURULMUŞ GIDA” KATEGORİSİNDE TÜRKİYE’NİN EN SEVİLEN MARKASI SEÇİLDİ. TÜKETİCİLERİN ZİHNİNDE VE KALPLERİNDE YER EDİNEN TEK MARKA SUPERFRESH OLDU. KEREVİTAŞ CMO’SU GÜLİZAR ÖCAL DOĞAN, SUPERFRESH’İN SÜREKLİ İNOVASYON STRATEJİSİ, SÜRDÜRÜLEBİLİR İLETİŞİM VE GENİŞ BULUNURLUK AĞI İLE ULAŞILABİLİR MARKA KONUMLANDIRMASININ BU BAŞARIDA BÜYÜK ROL OYNADIĞININ ALTINI ÇİZDİ.
Bunlar da ilginizi çekebilir