Adana Valisi Yavuz Selim Köşger, Adana’da 10.’su yapılacak TEKNOFEST’in en iyi şekilde gerçekleştirilmesi için herkesin üzerine düşen görevi en iyi şekilde yerine getireceğine inandığını söyledi.

TEKNOFEST Adana için yapılan çalışmalar ile yapılması gereken faaliyetlerin değerlendirildiği Genel Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısı, Vali Yavuz Selim Köşger’in başkanlığında gerçekleştirildi.

Nezihe Yalvaç Uygulama Oteli’nde düzenlenen toplantıda bir değerlendirmede bulunan Vali Köşger, “Bu organizasyonu gerçekleştirmek için Adana’nın tercih edilmesinden dolayı çok mutluyuz, teşekkür ediyoruz. Bunu ilimize yakışır bir şekilde sorunsuz bir şekilde icra edilmesi için hepimize düşen görevler var” dedi.

Adana’nın festivaller şehri olduğunu ve bu sebeple de bu tarz organizasyonların şehre hem iyi organize edildiğini hem de Adanalıların bu işi severek gönülden yaptıklarını ifade eden Vali Köşger, “Her festivalde gördüğüm şey, Adanalı hemşehrilerimizin o festivalin gereği neyse onu en iyi şekilde yerine getirip coşkuyla katılım sağlamaları. İlimizde yakın zamanda Adana Portakal Çiçeği Karnavalı ve Türkiye Kültür Yolu Festivali’ni 9 gün süreyle çok coşkulu bir şekilde gerçekleştirdik. Bu süreçte ilimizdeki asayiş olayları da minimize oldu, yani normal günlerden daha düşük vukuat oldu. Dolayısıyla Adanalılar çalışmayı bildikleri gibi yeri geldiğinde eğlenmeyi de biliyorlar. Bu sebeple Adanalı hemşehrilerimize festivallerimize katkılarından dolayı teşekkür ediyoruz” dedi.

TEKNOFEST’İN Adana’da ilk defa yapılacağını kaydeden Vali Köşger; TEKNOFEST’İN Türkiye çapında çok büyük bir organizasyon olduğunu belirtip, “Adana’da TEKNOFEST’İN 10.’su yapılacak. TEKNOFEST’İN en iyi şekilde gerçekleştirilmesi için herkesin üzerine düşen görevi en iyi şekilde yerine getireceğine inanıyorum. İlimizde güzel bir TEKNOFEST gerçekleştireceğimizi düşünüyorum” diye konuştu.

Tatvan’da korkutan çatı yangını Tatvan’da korkutan çatı yangını

Toplantı, TEKNOFEST Genel Sekreteri Muhammet Saymaz tarafından gerçekleştirilen sunumla sürdü.

Kaynak: iha