65 mağazasında Barista alanlarıyla tüketicilere farklı kültürlerden kahve deneyimi sunan MediaMarkt, tüketicilerin satın alma noktasında kahve makinesi tercihlerini açıkladı. Yapılan araştırmaya göre tüketicilerin ilgisi Türk kahvesi makinesinden çok fonksiyonlu kahve...
Tüketicilerin kahve tercihi değişiyor
65 MAĞAZASINDA BARİSTA ALANLARIYLA TÜKETİCİLERE FARKLI KÜLTÜRLERDEN KAHVE DENEYİMİ SUNAN MEDİAMARKT, TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NOKTASINDA KAHVE MAKİNESİ TERCİHLERİNİ AÇIKLADI. YAPILAN ARAŞTIRMAYA GÖRE TÜKETİCİLERİN İLGİSİ TÜRK KAHVESİ MAKİNESİNDEN ÇOK FONKSİYONLU KAHVE MAKİNELERİNE YÖNELDİ.
Bunlar da ilginizi çekebilir