Ekonomi

Vodafone’dan müşteri memnuniyetinde yeni dönem

VODAFONE, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ DÜNYASINI YENİLEDİ. SON 4 YILDA İRİLİ UFAKLI 500’DEN FAZLA İYİLEŞME AKSİYONUNU HAYATA GEÇİREN VODAFONE, YENİ DÖNEMDE “VODAFONE’LA OLDU BİLİN” MOTTOSUYLA MÜŞTERİLERİNİN HİZMET SUNACAK. VODAFONE TÜRKİYE İCRA KURULU BAŞKAN YARDIMCISI MELTEM BAKİLER ŞAHİN

Abone Ol

Vodafone, müşteri memnuniyeti dünyasını yeniledi. Son 4 yılda irili ufaklı 500’den fazla iyileşme aksiyonunu hayata geçiren Vodafone, yeni dönemde “Vodafone’la Oldu Bilin” mottosuyla müşterilerinin hizmet sunacak.

Türkiye’nin dijitalleşmesine katkı sağlama...